Nu får det fan vara nog!

Jag har superPMS!

Som typ ALDRIG tar slut.

Kan ju tyckas lite najs att
kunna moffa i sej hela
jävla tiden och frossa.

Ända tills man ställer
sej på vågen vill säja.

Eller när BeHå´n har en
tendens att spricka.

Då är det satan i gatan
så deprimerande.

Hur gör man för att lura
sej själv att INTE svulla??

Först tänker jag:
"Ameh på måndag tar
jag nya tag & skärper mej".

Hjälpte inte ett skit förra veckan.

Nu MÅSTE jag ta i med dom
riktiga hårdhandskarna.

Jag ska låtsas att jag har
en ofarlig men ändock
jävligt viktig operation
som ska göras.

PÅ FREDAG!

Och då måste jag fasta.

Smart va!

När sen fredag kommer,då
skjuter jag fram själva
operationsdatumet ytterligare
ett par da´r.

Och så håller jag på,ända tills
jag kan ha mina jeans i stl:34.

Eller åtminstone 42:orna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0