Jag har inte tid att va kåt ikväll...

...jag sparar lite tills
imorr´n tror jag nog.

Satan vad skönt det
ska bli med frisk luft.

Nästan så jag blir lite
rädd för mej själv.

Rädd att det ska stiga
mej åt huve´t typ.

Men fan,kaffet smakar
aldrig så gott som på sjön.

Och mackorna ska vi inte
tala om.

Spelar ingen roll ifall man
bara har ost(& rött Bregott)
på,det är som värsta
kulinariska upplevelsen.

Man är fri och känner
lixom livet i sej.

Jag tror tamme tusan att
jag ger blanka fan i att
matcha till och med.

Jag sa ju det:
Frisk luft KAN stiga en
åt huve´t.
Och det rejält!


Jag har halva kvar!

Och förhoppningsvis blir det
högre temperaturer än i fredags,
så man kan aldrig veta hur det slutar!

Varmare väder-mindre kläder.
Moahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0