Jag är här...

...men såna här ljuvliga
dagar sitter man bara
inte vid datorn.

Det gör man bara inte!

Idag har jag bara varit.
Känt hur min frusna
lekamen äntligen
börjat tina upp.

Känt livet i mej,
på riktigt.

Nej,vi har INTE grillat.

Det är så jävla många
andra som gör.

Typ ALLA runtomkring.

Det räcker med att ställa
sej på balkongen och sniffa
lite,så har man insupit ångor
från minst hundra liter
tändvätska från the hood.

Och då blir man jävligt snurr
i bollen kan jag lova.

För det beror fan inte på
lördagsvinet.

Det som jag INTE druckit.

Pingsthelgen ska man
inte nyttja alkohol.

Säjer jag,bara för att
jag vill...och kan.

Hur som,nu ska jag fortsätta
att göra INGENTING resten
av kvällen.
(nu kom jag på att jag faktiskt
har gjort lite.Bakat & sytt en smula)

Fortsatt trevlig kväll då´rå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0