I en annan värld

Just nu är jag inte
helt kontaktbar.

Husqvarna(jäveln)har
definitivt upplevt sina
bästa dagar.

Men skam den som
ger sej utan strid.

Om så trådfan ska gå
av tre miljoner ggr och
jag pga av att två av kidsen
för flera år sen sprang omkull
maskinen så den gick åt helvete,
och jag är tvungen att använda
tång när jag ändrar sömmar,så
SKA jag bara sy det jag tänkt mej!

PUST!

Den förlorade sonen är
här oxå.

Han fick stränga order om
en sleepover hos här.
(INTE av mej!)
PUNKT SLUT & BASTA typ!!!

Så nu ska här fixas lite
varma mackor,med skinka
& ost resp.kantarellstuvning.

Men snart ska jag återgå
till helvetesmaskinen.

Och fan ta honom om han
inte gör som jag vill.
(kallas "han",för det är ju
likt karlar att inte lyda)

Gör ni´rå???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0