I denna ljuva sommartid...

...tog jag min arma själ
och gick ut en sväng.

Vovvarna och jag myste
i gräset och lät solen lysa
på oss ett bra tag.

Jag hade förstås med
mej kameran och knäppte
nåra bilder.


Cindy glömmer ALDRIG att ta med sej bollen


Det är mikropauser som gäller.ALLTID med bollen nära!


Hon byter bara plats ibland


Kelly är mer den lugna sorten,lite "Ferdinand".


Dagens blomsterflicka.
Kelly VÄGRADE!
(blommor ska man lukta på,INTE ha i pälsen!)


Vi har det gott i gräset!


Grannens balkonglåda hade gått sönder,så han
planterade ut sina små raringar istället.
Fint för oss att glutta på!


Mitt bidrag kräver dock mindre omvårdnad!


Blir såhär fina vad det lider


Myror in action!


Nåt blått,jag vet väl för fan inte vad alla blommor heter!


Det här iallafall smultronblommor,det VET jag med säkerhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0