I all enkelhet

Nu är han firad.
Lillebror.

Passade på att ge lilla
mamma en blomma oxå.

Från mej och systrarna.

Lite i förskott men ändå.

Nästa helg är redan inbokad.
Kalas både lördag & söndag.

PUST!


Till lilla mamma!


Kallskuret,jättegott!


Och här tänkte jag som så,att jag käkar
så jag står mej till måndag!
Smart!


Tog en pyttebit.
Enbart för att jag älskar choklad.
Aprikosgojset inuti skrapade jag bort!


Vägra Marsipan,fy vad äckligt!


Snacka om fulländade ben & så jävla muskulösa dessutom.
Men har man fantastiska gener så har man!
Och då ska man veta att vänstra vaden är "i vila"...


Storebror däremot,han blev öronmärkt redan på BB.
På den tiden hade dom inte råd med plastlappar att
sätta runt handleden.


Pappsen hade hittat en gammal flaska på ägorna.


Nu ska jag oxå ut och leta så jag kan va med
i Antikrundan eller nåt!


På hemvägen köpte jag en tidning och svängde in hos
"Den lilla varelsen".
Hon har namnsdag idag och jag gav henne lite lektyr.


Nämen självaste Fredrik Lundberg.
Vafan är väl Djursholm mot skärgårdsidyllen mina hoods!!!

Jävla skit,skulle ju frågat om han ville sponsra bloggen!
Men vaddå,jag lär ju stöta på honom igen vetja!


Fast vad är väl Fredrik Lundberg mot "Dagens gästhoppare".
"Den lilla varelsens" M & hennes kompis E.


Nästan lika viga som jag.
Nästan sa jag!
=)


Och här är jag som underhållit er en liten stund.
(Fotograf:"Den lilla varelsen")


Tips till "Stalkers" med kopieringsmaskin:
Laminerar man bilden så håller den sej
fräsch vid ev."vuxenlek"!!!


Kommentarer
Postat av: micha

snygg outfit du valde:)

vilka är kalasen nästa helg?;) är man bjuden?:P

bra tips med lamineringen ;)



<3<3

2010-05-29 @ 22:40:21
Postat av: Mami svarar:

Micha:Tack!Tilda gillar den ju inte,he,he!

Mommo lö,E sön!!!

<3<3<3

2010-05-29 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0