Det blir en skapardag!

Som jag har letat mönster.

Rivit i skåp och lådor för
att hitta nåt passande.

Men givetjävlavis hittade
jag inte ett skit.

Klockan halv tre gick jag
och la mej.

Förbannad och frustrerad!

Men fan att jag ger mej.

Så nu försöker jag rita av
en gammal trasa som jag
hittade i skåpet.

Ska ju bli jävligt intressant
att se om avritade mönsterdelar
passar ihop.

Så det är vad jag tänker göra
en söndag som denna.

SkräddarMajso is på G!


Inget mönster i den!


Och inte i den heller!


Kommentarer
Postat av: micha

host host...vad har micha sagt om dom där skåpen;) det var ju någon som skulle fixa dom!! vips så behöver man något HAHAA

<3<3<3

2010-05-09 @ 12:27:00
Postat av: Mami svarar:

Micha:Moahah,det DÄR överskåpet är fräscht jämfört med andra ;D

<3<3<3

2010-05-09 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0