Curiosity killed the cat!

Idag var jag tvungen
att fixa nåra pappers-
kopior som jag ska ge
till en vän.

Och har man inte själv
nån fungerande kopiator
blir man illa tvungen att
greja det på annat sätt.

Så jag begav mej till min
lokala affär.

Där kan man mot en kostnad
av 2 kr st printa ut lite papper.

För det första så har dom
flyttat kop.maskinen till
det privata placet en trappa
upp och där ska man som
kund INTE sätta sina små
fötter typ.

"Ok,säjer personen som ska
hjälpa mej,får jag papprena
så går jag och drar kopior".

Skulle väl inte tro det svarar
jag direkt.
Antingen följer jag med eller
så skiter vi i det.

Suck & stön följde!

Aldrig i hela jävla livet
att jag låter dom läsa
mina privata papper.

Av mångårig erfarenhet,sen
kop.maskinen stod i markplan,
så har jag ALDRIG varit med om
att vem det än må ha varit INTE
har stått och försökt skumma
igenom mina papper.

Nyfikenheten vet lixom
ingen gräns!

Anyhow,jag gick naturligtvis
med en trappa upp varpå det
kom en annan anställd och
skulle hjälpa mej.

Hej och hå vad jag inte
kände för att ens visa
baksidan på arken.

Ett efter ett la personen in
pappren och tryckte på knappen.

Och VARJE gång skulle personen
PROMPT vända upp framsidan
för att kunna utläsa åtminstone
ett par av raderna.

Behöver jag tala om att jag
va som en jävla vessla och
fullkomligt drog papprena ur
näven på personen ifråga!!!

Det är ju fan sjukt hur jävla
patetiskt nyfikna folk kan va.

Jag hatar sånt.
HATAR!

Sköt er själva för helvete
och lägg inte näsan i blöt
så fort tillfälle ges.

Åhhhhh!

Tror minsann jag vet vad jag
ska önska i födelsedagspresent.

EN K O P I E R I N G S M A S K I N!

Bäst så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0