BITCH

Babe
In
Total
Control of
Herself

...det är jag det!
(Mostly)

Bortsett från dessa jävla
månatliga perioder.

Jag hatar´t,hatar´t
HATAR´T!

Det blir som vakuum
i skallen och djävulen
tar mej i besittning.

Hungrig fast ändå inte!
ONT,som fan!
Degig i hela skallen och
som lök på laxen värken
from HELL.

Ta en Panodil vetja.
Eller varför inte en
hel jävla näve!

Som om det hjälper.
INTE ETT SKIT.

Jag får en massa konstiga
ideé´r oxå.

Som att damma av gamla
Husqvarnan och sy en jävla
massa kläder.

Verkar ju sunt som fan!!!

Eller som förut när jag va
på vippen att gå en döööölång
promenad för att få annat
att fokusera på.

Men hallå,det är ju helt och
hållet sinnessjukt ju!

Jag sa ju det,djävulen HAR
greppet om mej!
(fläckvis)

Men nej,jag gick INTE.
Anfallet la sej och jag
skakade av mej fanskapet.
(Tillsvidare iaf)

Tack & lov!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0