Undantag kan göras...ibland!

Min mormor,som tyvärr
inte finns här längre-
Bööööl & gråt,sa alltid:
"Man ska ALDRIG gå och
lägga sej osams".

Det där är ju väldigt kloka
ord och en bra regel,typ!

Man sover ju inget gott om
man är osams och arg.

Men ikväll gör jag fan ett
stort undantag.

Jag skiter fullkomligt i om
jag kommer sova som ett
arsle och ligger där och
gnisslar tänder så det skär
genom märg och ben.

Det kan inte hjälpas.

Jag tänker förbanne mej
inte bli sams.

Hålla på och tramsa.
"Krypa".
"Fjäska".
"Mjäka".

Över min döda kropp lixom!

Nää!

Orkar inte sätta mej och
argumentera och förklara
såhär dax.

Jag tänker va osams när
jag kryper ner i sängen.

Helt jävla otroligt osams
tänker jag va.

Som värsta 6-års trotsungen.

OSAMS!
MED MEJ SJÄLV!

Får se om jag kommit
på andra tankar imorr´n
när jag vaknat.

Annars blir det inte så
kul för mej!

Osams med bästa "sällskapet".

Bättre fredagar vill man ju ha!


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Leo

Skönt att höra att du blev sams igen sen, för det där lät inte så kul!! :o



Min mormor sa för övrigt att man aldrig ska gå och lägga sig hungrig. Så det gör aldrig jag!

2010-03-12 @ 19:36:28
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja,det ordnade ju upp sej iaf =)

Kloka mormödrar du,alla sätt är ju bra!(utom dom dåliga då förstås)

2010-03-13 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0