När jag hade sovit på...

...saken ang.den där
tårttävlingen,så tänkte
jag:Ameh vafan,det är
väl bara att kladda ihop
nåt smaskigt.

Man måste ju iaf försöka.

Om inte annat så har jag
ju jävligt skoj under tiden.

Och en förbannad massa
disk att ta itu med efteråt.

Så jag satte fart.
Gnuggade geniknölarna
över ett par muggar kaffe
och drog fram alla bakgrejer.

Nu är bild & recept ivägmejlat.

Så ni kan ju fetglömma att
sno min bild för att delta.

He,he!

Nyfikna???

Var inte det,här kommer
resultatet!


Och med tanke på att jag själv inte käkar sånt här i veckorna,så
får man mer än gärna komma hit imorr´n på kaffe & tårta!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

skitsnygg blev den! :D

2010-03-25 @ 08:49:15
URL: http://isabellemariaa.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Isa:Tack snälla,nu håller vi tummarna....HÅRT! =))

2010-03-25 @ 09:16:09
Postat av: Tilda

COOL :D

2010-03-25 @ 11:37:20
Postat av: Mami svarar:

Tilda: Eller hur,döfrän =D

2010-03-25 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0