Luktfri!

Eget beröm säjs ju lukta
jävligt illa.

Men hur jag än försökt
lokalisera minsta odör
idag,så har jag inte känt
tillstymmelse till nån sån.

Och då har jag ändå gått
omkring och berömt mej
själv titt som tätt.

Jag tycker nog att man bör
göra det ibland.

Om bristen på äckellukt
beror på att jag varit all
alone när jag spridit runt
alla superlativ i luften eller
om det beror på en strid
ström av "bakdoft"(he,he)
det vetifan,men trevligt har
vi haft idag iaf!

Sen upptäckte jag till min
stora FASA,massor av vita
äckliga hårstrån i luggen.

Jag fullkomligt slet fram
pincetten för att eliminera
dom på studs.

FALSKT ALARM!

Det va bara mjölrester.

Så kan det gå när man är
så inihelvete särdeles
alldeles fruktansvärt duktig,
påhittig och effektiv en solig
måndag i mars månad,knappt
två veckor innan sommartid börjar!

I WILL GIVE ME FIVE!
(Because I´m so fucking worth it!)


(K)ram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0