Just wrap it around

Nu tror ni att jag tänker
skriva nåt "smaskigt" va!

Det tänkte jag oxå.

Men inte i den bemärkelsen.

Snarare om sånt man
kan stoppa i munnen.

D.v.s: Dagens Mattips!


Idag serveras kycklingwraps!


Bena ur & skär kycklingen i bitar,fräs i lite smör
och krydda.(gärna med kycklingkrydda)


Släng i paprika,majs & purjolök.
Fräs en liten stund....


...sänk värmen & häll i grädde + creme fraiche.


Låt det puttra på svag värme ca 10 min.
(Red av med lite maizena om det behövs)


Klicka ut på wraps´en och rulla ihop...


Lägg i smord form och..........
GLÖM FÖR FAN INTE OSTEN!
Skjuss in i ugnen & gratinera!

MUMS!


Kommentarer
Postat av: J

Å sen SKJUSS in i munnen, å det var GOTT kan jag lova!! (förresten, stavas det inte "skjuts"?)

2010-03-03 @ 22:39:44
Postat av: Majso svarar:

J:

JO,det stavas skjuts,men du känner väl till ramsan:"Baka,baka liten kaka.....& SKJUSS in i ugnen"!!!!???

Puss på munnen =))

2010-03-03 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0