JALLA JALLA!

Känns väl sådär att
bli väckt vid kvart
över sju en lördag-
morron....

Drygt fyra timmars
sömn bidrar ju knappt
till att man vaknar och
ser ut som en nyponros.

Sen ringdes det och
messades hej vilt i
över en timmes tid!

Tack så jävla mycket!

Vilken jävla förbannad tur
att det inte va nån tele-
intervjuare utan sonen
som höll på då´rå.

MEN ÄNDÅ LIXOM!
Not my helg om vi
säjer så!

INTE ALLS MIN HELG!

Tyvärr finns det ju dom
som inte ens har en ynka
liten soljävel kvar runt
"sin planet",men man är
ju van.

Och då menar jag VAN
så inihelvete!!!!

Joråsatte man knatade
ju upp i tid iaf.

Tog en tur till den stora
metropolen och kunde
konstatera att butiken
med alla möjliga och
omöjliga grejer ska
upphöra!!!!

Börjar visst på Ti
eller nåt!

Men tack så jävla
mycket igen!

Vart fan ska jag nu
köpa mina kort,färger,
pennor,band,påsar,
småplock and you name it!!!

VA!!!!

Enda glädjen i all bedrövelse
va väl priset.

50% på allt!
TYP.

I övrigt är jag seg.
Annars är allt precis
som vanligt!


Fattar inte hälften av vad det är i påsarna!
Men känner mej som i Egypten med tanke på lukten!


Not my kind of style!


Fick iaf med mej lite sötsaker!


Gott & Blandat!


& en ny kavel till "bakstugan".
Fast den kan säkert användas till annat oxå.
Dumskallar t.ex!!!

Jalla jalla.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0