Jag behöver en dvd skiva eller en Tony Irving...typ nu!

Blev lite pömsig framåt em.

Det tog fan på krafterna att
springa runt med assistenten
och shoppa förut.

Tänkte först att vafan jag
hoppar ner i sängen lite
skapligt ikväll.
Har jag tur så kanske ögona
behagar falla igen innan
klockfan visar 3 eller så.

Men näerå,inte kom jag i säng.
Inte ens i närheten kom jag!

Så vad gjorde jag istället då!

Jo,en sjujävla massa kaffe
som jag drack sittande vid datorn.

Skrev nåra mejl,läste nåra
bloggar och konstaterade,att
det vore ju förbannat dumt
om man slösade bort extra
timmar på sk "skönhetssömn"...

Dom ynka minutrarna hit
eller dit gör ju ändå ingen
nytta eller bidrar till mer
skönhet precis.

Är man så ful som jag,krävs
det betydligt mer än så.

Djupfrysning typ!

Tills dom kommit på nån
bra metod som VERKLIGEN,
VERKLIGEN funkar.

Så jag letade lite recept och
kom fram till att jag inte ens
kommer hinna prova en tion-
del av allt gott som finns att
göra innan jag dör.
Och då ville jag ännu mindre
slösa bort tiden i en säng full
med äckliga kvalster.

Det ena leder lixom till det andra,
och plötsligt ser jag framför mej
hur jag börjar "bry" mej om min
oootroligt förfallna kropp.

Det är ju nu det syns,allra helst i
dagsljus även om man kisar så
ögona blir sneda.

FUCK!

Vore ju jävligt patetiskt att köra
med klyschan:
"Ameh jag har fött 3 barn serru".
"Gick upp 30 kg varje gång vettu".
(vilket jag förvisso oxå gjorde)

Och sist det begav sej va för
15 år sen...

Jo,men tack för det kaffet!
Har ju hunnit svalna av på
dom åren typ!

Så vad gäller nu?

För att bränna kalorier?
TON av kalorier!

Ha kul samtidigt som man
svettas och stönar av allt
välförtjänt adrenalinpåslag!!!

ZUMBA naturligtvis.

Min granne kör visst med det.
(säj nåt hon INTE gör!)

Fast,jag har ingen sån
Dvd skiva.

Går det inte lika bra
med Rumba???

För isf behöver jag bara
få hit Tony Irving.

Han kanske kan ta sej an
min "store rumpe".

Männ!
(som Tony hade sagt),först
ska jag ta mej lite mer  kaffe
och fundera på saken.

Vissa gillar ju kvinnor
med former!

VISST!




I may need a Tony boy!


MAYBE NOT!




Kommentarer
Postat av: Petra

Lilla gumsan!! Du är ju jättefin som du är!! Bamsekram från Zumbagrannen <3

2010-03-17 @ 21:46:07
Postat av: Majso svarar:

Petra:Tack skaru ha ;)

Vem vet,jag kanske oxå blir Zuzuzumbabiten vad det lider,he,he!

Ps:fast du är jättefinare,så det så!

2010-03-17 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0