Hallefuckingluja!

Imorr´n äre lixom
fredag igen.

Fredag i Majsoska
palatset innebär att
man får äta "mindre"
nyttiga saker utan
att för den delen få
psykbryt framåt
lördagsförmidda´n!

Imorr´n är jag sugen
på glass,det kände jag
redan imorse när jag
slog upp mina blå.

Och som en skänk från
himlen,eller om det va
GB glass,så står han där
vid frysdisken.

Glasskillen alltså!

Frågar lite artigt om
han tänkt packa upp
Ben&Jerrys Baked Alaska.

Svaret blev NEJ.

Men förihelvete.

Det beställs alla jävla
möjliga sorter.
Sorter snarlika varann.

Ben&Jerry med choklad.
Ben&Jerry med annan choklad.
Och så Ben&Jerry med typ
en tredje sorts choklad.

Men INTE Ben&Jerry med
VIT choklad.

VARFÖR lixom???

Jo,därför att "frysansvarig"
inte vill ha den i glassfrysen.

Okej!

Inleder steg 2.

Vilket innebär en aning
fladder med ögonfransarna.

Huvet på sné och jätte,jätte
alldeles förskräckligt ledsna
ögon som kan fälla elefant-
tårar vilken jävla sekund
som helst.

För jag vill ju inget annat ha
än B&J´s Baked Alaska.

He,he!

Gissa vad det resulterade i???

"Glasskillen" gick och hämtade
just MIN "favvoglass".

Moahaha!

Man KAN få det man vill ha.
(idag på dispans)

Bara man känner till knepen!

Det blir fredag med "oralsex".

Två sköna snubbar som
gör allt för att tillfredsställa
mej när jag sitter uppkrupen
i soffan.

Fan vad jag längtar!


My kind of guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0