Det är ju lätt att va efterklok...

...MEN!

Jag skulle fan ha sökt
som assistent till Mrs
Anna Anka.

Jag kunde nog lärt henne
ett och annat.

Riktigt "Dirty talk".

Och framförallt dunkat
henne i ryggen REJÄLT
så hon en gång för alla
fått upp den där jävla
grötklumpen som åker
upp och ner i halsen på´na!

Eller om det är brosket
som täppt till allt!

SEN kunde vi ha shoppat
så inihelvete.

Hon på knytblusavdelningen
och jag på Rodeo Drive,typ!

Fast det såklart,hon gillar
ju inte brunetter.

Dom ser ju enligt henne ut
som "sprängda rövhål".

Som om "Sprängd Anka" vore
så förbannat mycket bättre!

VA!!!

Eller:




Kommentarer
Postat av: Leo

Ja det skulle du gjort! Varför tänkte du inte på det?? :D Hon hade behövt någon som kunde sätta henne på plats, och det tror jag att du hade kunnat ;)



Hoppas du har bakat nåt skoj i dina nya formar btw.

Kram kram

2010-03-31 @ 23:25:15
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Jag va nog för upptagen med allt bakande så därför missade jag ansökan!Skit oxå!

Å andra sidan hade det nog blivit slagsmål om jag träffat henne och man vill ju inte precis "sitta sönder" nån =))

Ang.formarna,har inte hunnit inviga dom än...men snart så!

KRAM!

2010-04-01 @ 08:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0