Blingbling,fika & nån vinnare!

Innan avfärd till lillsis
igårkväll passade jag på
att göra mej ett litet
armband,kvällen till ära.

Vi fikade,"hängde" och
sen fick jag skiitont i magen.

Innan hemgång såg vi af
VEM som ska representera
Sweden in Norway...

Och,ja men okej!

Lycka till då Anna.

Om det nu hjälper att
säja så....

Förresten orkar jag inte
bry mej,jag har fortfarande
ont i magen och skiter i vem
som vann "Mello" och vem
som kom sist.

Så det så!


Nästan klart!


Jag hann iaf blänka en liten stund!


Fikadax med chokladpaj...


Här är visst vinnaren,hon med halsen full av gröt!
Det låter iaf så när hon sjunger!!!
Sen fick jag ont i magen och tackade för mej....


Kommentarer
Postat av: micha

snyggt! <3

2010-03-14 @ 17:16:34
Postat av: Mami svarar:

Micha:TACK <3 <3 <3

2010-03-14 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0