Viktiga funderingar

Helt och hållet apropå såhär
i kvällskaffetider(läs:nattkaffe)
kom jag att tänka på smekmånad.

Hå hå jaja vad jag egentligen
inte behöver tänka på det.

Inte just nu iaf.

Men det har väl med det däringa
prinsessbröllopet att göra I suppose.

Dom (små äcklen) har visst lånat
nåt privatjet och flugit till TjotTAHITI,
eller nåt.

Västindien kanske det va när jag
tänker efter lite.

Eller Söderhavet!

Verkar ju typ inget skönt alls att
bo där en månad eller två.

Eller en natt med tanke på priset.
Eller kanske åtminstone hinna hasta
in på lite eftermiddaskaffe innan man
har "smekmånadsskulder" i 150 år!

Men om man ska va realistisk och
kunna äta annat än nudlar 9 dagar
i veckan i 46 år efter att man varit
på smekmånad,förutsatt att man
gifter sej alltså,så är jag nog fullt
nöjd med en plastpool från Clas Ohlson,en
fejkpalm och en drink i nån annans trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0