Utan tvivel...

...är man inte riktigt klok!

Just i detta nu har jag
letat i över 1½ timme
efter ett kort som jag
tydligen lagt på nåt
jävligt "bra" ställe.

Duktig idiot!

Så förbannat "bra" att det
är lögn i helvete att hitta
kortskrället.

Ska det va så jävla svårt
att bara lägga det väl
synligt men så det inte
ligger i vägen lixom!!!

Tydligen inte!

Och VARJE gång jag ska
lägga undan nåt så kommer
jag uppenbarligen på smartare
och smartare förvaringsställen.

Obviously NOT!

Har jag tur så kommer det fram
lagom till A tar studenten.

Om 11-12 år sisådär.

Fan,nu kom jag på ett ställe
där jag INTE kollat tre tusen ggr.

FRYSEN.

Såklart,DÄR kan det ligga.

Eller inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0