Sommar = golf,för vissa!

Nej!

Nej,jag förstår mej inte
på vitsen med golf.

Gå runt en jävla bana i
typ hundra timmar för
att slå på en liten sketen
boll i ur & skur.

En boll som inte alltid flyger
iväg dit den ska av olika
anledningar.

Bunkerslag,birdie,hole in one.
Eagle (eye Cherry) och en drös
andra termer,den ena töntigare
än den andra.

Fjantigt ju!

För att inte säja kostsamt.
Greenfee hit och nya bollar dit.
Handske,skor,och lurviga fodral.

Medlemsavgift och nya peggar,
korv och svindyrt kaffe efter
4:e hål.
Kissnödig sen vid 5:e.

Vitsen med den sporten!?

I don´t know.
And I don´t care!

Darlingen fullkomligt ÄÄÄLSKAR
Järnnian,Driver´n,kaffet vid 4:e
och en jävla massa hål!!!
(luften får han ju på köpet lixom)
 
Kul för honom då säjer jag,som endast
"lättar på blåsan" tidigast efter
  8:e.......muggen kaffe!
(& tar min luft på ballen!)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag Majso.....Haaaaaaaaaaaaaaaaaata golf....

2010-06-14 @ 17:57:01
Postat av: Majso svarar:

"Anonym": .....Härligt,jag visste väl att jag inte är helt störd-äntligen en bundsförvant =))

Kram!

2010-06-14 @ 20:10:15
Postat av: Anna Melin

Fasen majso jag skrev ju mitt namn,,,,,haha klart det är jag...HATA GOLF-KLUBBEN...DU OCH JAG...

2010-06-16 @ 21:47:41
Postat av: Majso svarar:

Du & jag, Annso & Majso,ha,ha =))

V.H.G (Vi HAAATAR Golf)

Klart jag fattade att det va du,bara vi som är så smarta som inte gått på "golffjanteriet".

Kraaaam <3

2010-06-16 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0