Som extasy

Jag kan inte låta bli att
gå omkring och le.

Jag är kär.
Därför ler jag med
hela ansiktet.

Jag är kär i min älskling,
kär i mina barn,
jag är kär i den svenska
sommaren(så länge den
visar sin soliga nuna),och
jag är kär i typ allt!

Eller inte riktigt förresten,det
finns nåt jag inte älskar men
om jag skulle dra det här hade
ni fått sitta hela natten och läsa
och läsa och läsa och läsa ännu
mer,och ni hade inte trott att det
jag skrev vad sant iaf fastän det
är det i allra högsta grad,om än
helt ooootroligt jävla superfucking
ofattbart att bara den som upplevt
samma sak skulle brustit ut i ett
"Hallelujamoment" och gråtit en
skvätt över att ha hittat sin soulsister.

Pust.

Så därför kan jag ju säja att jag
för tillfället är kär i ALLT.

ALLT utom ETT!

Krama varann
           &
käka en jävla
massa jordgubbar,
för det är skitnyttigt...






...och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0