Salt böna & skalle-Per!

Skalle-Per tittade upp till
lilla mamsen,och det kan
man ju förstå.

Ingen "vägran" idag!
(heller!)

Sen kom "Mellan" ut på
visit oxå.

Fattades bara "Stora" så
hade samlingen varit komplett.

Följde med "Mellan" till
byns "saltkammare" så
hon fick sej en liten behandling.

Och på tal om nåt helt annat
så har jag inte tagit ner ballongerna
från studentfirandet förra veckan.

Dom får m.a.o tjänstgörande
ytterligare en gång.

Passar ju finfint när man
ska till och fylla 27.


"Mellan" pimpar sin piercing.
Jävla tur att mamsen har en massa grejer & utrustning då!


Det blev en utbytbar liten prinsessa.
Passar ju bra såhär i "bröllopstider" vetja!


Syskonkärlek!
Men hallå,jag känner ju fan knappt igen den där till höger.
Så såg han definitivt inte ut när jag pressade fram honom för 15 år sen.


Här inne satt "Mellan" i 40 min.med salt överallt och
med salt som pushade ut i en strid ström.
Avkopplande & skönt blev betyget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0