När jag får bestämma!

Som sagt va,midsommar närmar
sej med stormsteg.

Vad ska man käka?
Ska man gå iväg och
kolla på folk med kransar
i håret?
Ska man överhuvudtaget
göra nåt,eller?

Klart man ska,och det
behöver nödvändigtvis
inte alls bli så värst
jävla ansträngande.

Det är just här dom vuxna
ungarna kommer in i bilden.

Jag delegerar helt enkelt
ut alla göromål och inköp.

Nästan!

På så sätt kan man ta det
lugnt och sätta sej med en
kaffe eller två,kanske fem.

Själv ska jag fixa potatisen.
Och kanske,kanske nån
smarrig efterrätt.

Resten får kidsen greja.

Lite payback time om
man säjer så.

Just det,jag tar fram engångs-
tallrikarna oxå.
Bara en sån sak.

För inte fan står jag med disken
en midsommarafton.

Aldrig i livet!

Och förresten har jag inte tid heller.

Ska ju vidare på kalas på kvällen sen.

Sätta sej vid dukat bord och
bli uppassad som det anstår
"the fuckingqueen".


Kommentarer
Postat av: micha

haha det stämmer..men om ja har fixat kasslern då kan väl du göra en midsommarkrans till mej;) hihi

PS. ta inte den i garderoben (plast)



<3<3

2010-06-24 @ 10:21:48
Postat av: Mami svarar:

Micha:Jag gör ju efterrätten oxå,så då är jag automatiskt befriad från kransbinderi,he,he! =))

<3<3<3

2010-06-24 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0