Motor + båt = motorbåt

Båt - motor = inte så kul!

Båt + åror = skitjobbigt!

Båt - motor - åror = idioti!

Båt + motor + kaffe + macka +
sol + värme + kastspö =
LYCKA!

Jag har ju redan förberett maten
som ska med,bikini och handduk
är framlagda och vattnet ligger
på kylning.

Mmmmm!

Mjölken till kaffet är upphälld
på flaska.

Termosarna redo att fyllas
till bredden.

Varmare tröja till sena kvällen
är nerpackad.

Jag är redo.
Superredo!

Fi fan va gött det ska
bli att komma iväg ett
par timmar.

Eller jättemånga!

Sen återstår väl att se hur
många 100 kg´s firrar jag
"råkar" tappa imorr´n.

Eller så sätter jag pers.!

"Inget är som väntans tider".

HEJ SOMMAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0