Mormor & jag!

Nu har jag tankat en
massa positiv energi.

Suttit på mormors gamla
knarriga kökssoffa och
druckit kaffe på förstutrappen.

Kollat gamla grejer och
upplevt minnen som aldrig
aldrig varit så påtagliga som
just idag.

I varje rum och varje vrå
fanns mormor med mej och
jag vet att hon log där i sin
himmel när jag pratade högt
om allt vi gjort.

Underbara minnen som för
alltid ska bevaras ljust i mitt
innersta rum där älskade fina
mormor bor.


Skål mormor!


Kan inte ha varit kul i ransoneringstider


Tur att inte jag behöver såna här!
250 gram kaffe,det dricker ju jag på fm!


Garnityr 9.60 kr-ok!
Ska fråga tandläkar´n nästa gång vad hon tar!


Morfars gamla snusdosa.
Det är en lång historia,men han kallades för Pixen.


Jag älskar gamla burkar.


Frän måttstock!


Den här ska jag visa Peter Pluntky


Och dom här ska slipas!


Undrar om den här funkar!


Nämen vilken raring!

Redan här ser man hur 
bra gener jag har! 


Kommentarer
Postat av: micha

hihi kul att du satt på den knarriga soffan:)

jag kunde nog få sockerskålen sa mormor :)

vi ses i morrn kväll:)

ha en bra dag på sjön :)



<3<3

2010-06-02 @ 19:44:04
Postat av: Anonym

Micha:Knirra,knarra!

Jaha,va bra/kul då =)

Japp,ses!

Och tack det ska vi ha-så in i norden =D

<3<3<3

2010-06-03 @ 00:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0