Men så roligt då...

...att solfan har gått
i moln och hälften av
värmen har försvunnit.

Det va väl jävligt onödigt.

Men när man ska sitta
på kalas,då är det minsann
hett så det förslår och blir över.

Nästa år ska jag fan inte ha
nåra somhelst förhoppningar
på sommar´n.

Jag bah,Ameh fränt-solen
skiner idag och det är ÖVER
20 grader varmt.

Bra där!
Jättekanoners!

Och så ska jag fan hålla på
varenda dag det behagar
bli varmare än i januari.

Låtsas att jag blir dööverraskad.
Låtsas att jag inte vet hur det
förbanne mej SKA VARA på sommar´n!

Eller så säljer jag helt
enkelt mina Converse
och köper hus utomlands.

Då slipper jag bry mej.

Överhuvudtaget.

Bäst så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0