Hello Africa

Det gick bra.

Vi fick plats i City.
Me and my mouth!

Jag och Afrika bredde
ut oss en smula,fick
lite blickar men klarade
pärsen utan större missöden.

Hämtade upp "Stora" på
vägen in som psykiskt stöd.

Nu "tror" jag att det mesta
inför morgondagens student-
firande är fixat.

Och korthistorien den är ju
ett kapitel för sej.

Det låg INTE i frysen.
Ingen annanstans heller
för den delen.

Jag beslöt mej efter två
timmars letande för att det är
väl fan bara att köpa ett nytt.

In på lokala affären,kollade ut
ett snarlikt.

Ställde mej i kön och la kortet
på sidan av kassan så det inte
skulle knölas ihop med övriga
grejer jag handlat.

Skitbra.
Äntligen va det ur världen.

Eller hur!

Naturligtvis låg korthelvetet
kvar bredvid kassan.

Obetalt förvisso,men lik
förbannat glömt.

Så under min tid i city gick
jag med Afrika och upprepade
mantrat:
"Köpa kort"
"Köpa kort"
"Glöm för fan INTE
att KÖPA KORT!

Hallefuckingluja,jag
klarade det.

Afrika och jag did it!

Och "Stora" såg till att det
åkte raka vägen ner i påsen!

Som belöning för att kortköpet
gick i lås,bjöd "Stora" på fika
med nyttigt snax till.


Jordgubbar & kaffe på lilla ballen!


"Stora" & hennes N ska flytta snart och hon gillar inte röran!

Dagens citat:

"Jag hatar när det är stökigt,
jag blir lixom rädd i hjärnan"....

Nu ska här fixas
inför morgondagen!


Kommentarer
Postat av: micha

HAHAHA kankse ska börja med dagens citat;) HAHAHA

var det jag som sa det? smart jag är då;) hahaha...

ses i morrn;)<3 glöm inte hämta mej bara ;)

2010-06-09 @ 17:28:32
Postat av: Mami svarar:

Micha:Ha,ha...jag blev faktiskt lite "rädd i hjärnan" själv,pga av DET uttrycket :))

Terapi mot perfektionism kanske!!!

NEJ,vi glömmer inte,tror jag! =))

Puss <3<3<3

2010-06-09 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0