Hej onsdag!

Det är väl själva fan vad
veckorna går fort.

Snart är det lördag och
27 års dag!

Jag vill ju va 26 ett tag till.

Typ ett par år eller så,för
sen går det fort utför har
jag förstått.

Jag ska väl förvisso inte
gnälla alltför mycket.

Kan ju säkerligen luta mej
tillbaka iaf eftersom jag har
så förbannat bra gener.

Att jag dessutom helt garanterat
minskat sisådär en 5 kg i vikt tills
på lördag och därmed kommer i
2 mannatältet istället för familjeditot,
gör ju allt jävligt mycket trevligare.

För att inte säja helt otroligt kanon.

Och så ska jag nog INTE bjuda på
nån tårta heller.

Ett stort salladsblad med keso
och en ananasring tycker jag
verkar mycket godare.

Lite lagom sommarfräscht sådär.

Som sagt,man får fanimej ta
seden dit man kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0