Här sitter jag och sitter

Att ens försöka än mindre
TRO att John Blund ska komma
är väl överkurs.

"Lilleman" aka skinnskallen
kom upp och förgyllde min
kväll ett par timmar.

Han totalvägrade inte,idag heller.
(snarare vägran åt andra hållet!!!!)

Märkligt det där,jag fattar inte
riktigt hur fan det funkar om
jag ska va ärlig!

Nu har han nyss lämnat ömma
modern,oxå känd som världens
underbaraste,raraste,söta with
perfect genes.

Jorå,så det blir väl att fixa sej
lite midnattskaffe,öppna fönstret
och lyssna på fågelkvitter.

Och blir det som jag förmodar
så sitter jag här när tidningsbudet
rasslar i brevinkastet.

Vid halv tre hugget sisådär.

Gummiklubba,någon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0