Fontän som fontän!

Om nån möjligtvis har
ungått att fatta det,eller
om man är osedvanligt
korkad för den delen,så
är jag barnsligt förtjust
i choklad.

Eller förtjust & förtjust,
jag ÄLSKAR choklad.

Och flera gånger har jag
tänkt att jag ska köpa
lite chokladinspirerade
grejer som man kan ha
trevligt med.

Så jag tänkte att vafan,om
jag ändå inte får fontänorgasmer
så kan jag ju alltid slå till och
köpa en chokladfontän.

Faktum är att just den kanske
blir den förlösande manicken.

För i ren upphetsning när
chokladen börjar rinna och
man ska doppa alla godsaker
i chokladen,då kanske......

Sen säjer jag inte mer!

Bara att jag MÅSTE införskaffa
en såndära mackapär!

Typ jättesnabbt,helst redan
för ett par timmar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0