En vanlig men ovanlig lördag i juni

Det blåser satan ute.

Jag som skulle fikat ute
med Amerikafrämmat!

Verkar inte så värst smart.

Näe,vi får sitta här och
umgås istället.

Björkar vid grinden och
ballonger lite random
utplacerade sen student-
skivan kanske får dom att
känna sej extra välkomna.

Jag kommer naturligtvis
låtsas att jag pyntat enkom
för dom.

WOW!

Så tänker dom säkert.

"What a woman,tänker
mannen i familjen".

Nu måste jag bara läsa
in mej på lite ingenjörs-
grejer så jag kan ställa
lite intressanta frågor.

Eller så babblar jag bara
på,precis som vanligt.

Spelar inte så stor roll
hur jag gör,dom kommer
fullkomligt älska mej hursom..

Nåt annat vore otänkbart!


Kommentarer
Postat av: micha

hoppa ni får trevligt:) vi hörs ikväll:)

<3

2010-06-12 @ 11:33:03
Postat av: Mami svarar:

Micha:Tack,det får vi säkert.

Jag menar:We´re gonna have a fucking great time =))

2010-06-12 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0