Värmeskadad...

...jag????

Skulle fan inte tro det va!

Det krävs mer än såhär
för att jag ska ligga och
flåsa i buskarna.

Jag njuter i fulla drag och
önskar inget annat än att
värmen håller i sej fram
till julafton.

Helst till nästa sommar.

Det vore fan inte mer än
rätt med tanke på hur jävlig
och seg vinterhelvetet va!

Men det är väl som vanligt.

Bäst som man vant sej vid
ljumma vindar och sol från
morron till kväll,så står
hösten i vardagsrummet.

Utan förvarning.

Och så blir man sådär grymt
jävla besviken och måste
boka vinterförvaring i den
redan proppfulla garderoben.

MEN.

Nu skiter jag i att tänka på
elände och köldskador.

Nu tar jag EN dag i taget
och suger ur varenda liten
jävla droppe ur den underbara
svenska ljuvliga sommaren!

Puss på er!
        ♥


Enjoy summer!
Och ät ännu mer jordgubbar.




För det har jag gjort.
Idag oxå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0