Tjena hej vetja!

Här mår man som man förtjänar
och typ jävligt mycket mer.

Kreta är fantastiskt!

Idag har vi bara haft
42 grader i runda slängar.

Man kan väl säja att det
inte är nåt för klenisar!

Jag är skapligt trött för
en gångs skull,för nog
är det jävligt märkligt att
man måste fara till Grekland
och träffa John Blund!

Lite av dom dryga 100 bilder
jag knäppt får tala istället
för mej såhär på kvällskvisten.
(olivkvist förstås,vi är ju in Greece)

Här är tiden 22.00 i skrivande stund
och jag kom just på att jag inte alls
druckit mina ALLA koppar kaffe än.

Hörs imorr´n kväll.
Om jag har tid,lust och nåt
att förmedla.

CALISPERA!


Halvt grekhopp


Förmiddagsdoppet


Utsikt från vår lägenhet,inte alls dumt!


Poolen va oxå helt okej!


Tog en kvällspromenad i värmen...


...och beställde en avocadosallad och...


...och färskpressad apelsinjuice,Mmmmmm!


Sen blev det kväll och tilläggas kan att det tar sjukt grekisk låååång
tid att lägga upp bilder,så jag säjer Go´natt nu.
(fast det vet vi ju alla att jag inte somnar riktigt än,nu dricker jag dessutom
kaffe så det finns inte tid till läggning,än!)

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

gud vilka fina bilder, och ja morsan du har bra gener ;) skitsnygg kropp :P men hallå? då har ju jag med bra gener;) ahahah



njut som fan nu! ät gott drick gott, sola bada shoppa !!! :D du är värd det!!

2010-07-16 @ 22:18:29
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: mami svarar:

Tack hjärtat <3

JAAA,såklart du har,bra gener alltså!Fattas bara annat!

Och TACK,vi SKA njuta.....som fan :DD

2010-07-16 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0