Sol ute sol inne...

...jag har rosa linne.

Men mest troligt är det
att jag tar av mej och
går i bikini idag.

På tal om annat,så är
det helt otroligt vad
morronkaffet kan få
fart på magen.

Jag brukar tävla med
mej själv och se hur
lång tid jag verkligen
kan hålla mej.

Och här kommer man
till självdisciplin.

Rekordet är 5 muggar!

Nu är jag bara inne på
den 3:e än så länge.

Det är jävligt viktigt att
kunna va disciplinerad.

Man har nytta av det i
många situationer.

God morgon Sverige!
(och övriga världen!)


Kommentarer
Postat av: Leo

Kaffe, där sa du det! Det är det som fattas på min härliga, lediga fredag! :D Bikinin åker på snart och då bär det ut i solen med korsordstidningen!



Ha en underbar dag!!!

Kramizar

2010-07-02 @ 11:24:13
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso

Leo:Kaffe,kaffe,kaffe-ALDRIG glömma kaffet! =))

Nu njuter vi som tusan i bikini med en mugg Java och leenden som bländar!

Ha en helt lovely dag(du oxå) med hjärnjympa,och glöm inte dricka vatten oxå ;D

Kraaaamar i massor!

2010-07-02 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0