Softish torsdish

Så jääääla skönt.

Bara ta det lugnt.

Fika lite här.
Fika lite där.(nere)
Fika här.(igen)

Strutta runt och bah
typ "jagmårbrasomfan".

Säja hej då till "Mellan"
& E runt 12.30.

Slänga nåra ord med
"Lilleman" i annan stad.

Säja hej & välkommen till
"Stora" & hennes N.

Fixa lite mera fika.

Konstigt förresten att "Stora"
& "Mellan" + deras respektive
och deras kompisar,och"Lilleman"
och hans polare så ofta kommer
hit,jag som blivit omtalad att va
värsta jävla dåren typ.

Att här INTE är nåt bra ställe
alls att vistas på.

Märklich.

Jag måste fan ha missat nåt.

Det kanske inte ens är JAG som
är deras morsa.

Strange!
Very strange.

Alltså,små,små strimmor på
magen vittnar om att den kan
ha innehållit mer än mat.

Har oxå för mej att jag gick
upp i vikt vid tre skilda tillfällen.

Mådde illa som tusan!

Fan,KAN det ha berott på för
mycket och onyttig mat eller!

Jag fattar verkligen INGENTING!!!


Gick en trappa ner & blev bjuden på ett par muggar.


Sen gick jag in en sväng och kollade på alla fina grejer!


Traskade den långa vägen hem igen(30 sek.)och umgicks med dom här!


Och nu sitter jag på ballen med ett glas juice,hör fåglarna
kvittra och bara njuter av allt det underbara.


HÄRLICH!




Kommentarer
Postat av: micha

tack för fikat ;) <3

2010-07-08 @ 20:32:48
Postat av: Mami svarar:

micha:tack för titten ;D

<3

2010-07-08 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0