Ska vi slå vad!

Jag ger mej blanka fan
på att det börjar regna
lagom tills jag ska hänga
ut tvätten.

Och som vanligt får jag då
riva ner skiten och springa
med lakan och strumpor i
en rasande fart mot torkrummet.

Sen är det bara att följa
spåret och plocka sånt
som trillat av lite här & var.

Dessutom ska jag(vi)på
utomhusteater ikväll.

Gissa vad som händer då?

Jo,lagom när jag satt ner
min fulländade lilla bakdel
kommer det börja droppa
och alla Guds änglar gråter
så det står härliga till.

Slår lixom aldrig fel att dom
börjar böla då.

Jävla lipsillar om jag får
säja min mening!

Näe,jag har ju inga regnkläder.

Den enda regnjacka jag ägt,va
en gul hemsk historia när vi va
på Legoland 75-....

Och den regnade sönder!

Så jävla blött va det där.

Kom för fan aldrig och
kalla mej torr!



Kommentarer
Postat av: Leo

Omg, det var värst vad negativt det lät! ;) Inte kom det väl nåt regn?? Inte här i alla fall. Har susat runt på min longboard ända fram tills nu. Varmt var det också. Hoppas teatern var bra!! Kram kram

2010-07-28 @ 23:11:07
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Näerå ;D...bara realist!

Och som sagt:Det KOM REGN!Lyllos dej som kunde va ute & longboarda :)

Teatern va btw helt ok,även fast det REGNADE =DD

Puss&Kram!

2010-07-29 @ 07:33:12
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0