Same procedure as every night

Johohoorå.

Här sitter jag som vanligt
på min sköna lilla "balle".
(den under tak alltså!
den andra är ju inte bara min!)

Det är som alla andra nätter,
att John Blund tydligen glömt
bort mej totalt.

Undrar vart fan han håller hus.

Det borde ju inte va så förbannat
svårt eller ens ansträngande att
svischa förbi och slänga in lite
sömnpulver eller vad han nu har
i skjortärmen.

NÅN GÅNG!

Men näerå,skit i mej för tusan.
Jag kan ju sitta här tills sola
går upp bakom husknuten vetja.

Läsa lite bloggar och kolla alla
statusuppdateringar på fejjan
som tillkommit på sistone.

Nej,för fan,det går ingen
nöd på mej här.

Snart är det dax för kaffe
och sen dröjer det alls inte
länge tills morronkaffet
serveras igen.

På samma "balle".
Den under tak alltså!

Och som sagt:
I can rest when I´m dead!

Puss på er sömntutor!


Where are you Johnte???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0