Nu jävlar!!!!

Blir man trött eller
blir man förbannad?

Så in i fan arg är
jag just nu.

Och får jag inte tag
på det lilla sattyget
som ställt till det för
sej själv,så ska jag
nog fan se till att få
prata med hans chef.

För ett tag sen(läs förra året)
så ringde en av alla
jävla "Nissar" som
jobbar på försäkringsbolag
runt om i en sabla massa
byggnader i alla möjliga
och omöjliga städer.

Iaf,den här muppsnubben
satt och predikade om alla 
sina superba försäkringar
och premier och fördelar
och läs-det-finstilta köret.

För mej är det dock kutym
att INTE teckna nåra somhelst
försäkringar rakt över telefon.

Jag vill ha offerter och kunna
jämföra och gå igenom alla
punkter och läsa noggrant.

INNAN jag skriver på.

Nåväl.

Just DET förklarade jag
för den här muppen och
vi kom överens om att
han skulle skicka mej
papper som,OM jag va
intresserad skulle returnera
med min underskrift.

Gjorde jag det????

NEJ!!!

Tecknade han en ny
försäkring på mej iallafall????

JA!

Att han dessutom FÖRSÖKT
få igång ytterligare en fick
jag beviset för idag...

Men nu jävlar har han skitit
i det blå skåpet(på kontoret)
för sista gången.

Snart är det han som ska
få sej en rejäl jävla omgång.

Över telefon förvisso.

Han ska va förbannat tacksam
att jag inte söker upp honom
personligen idag.

Fruktansvärt jävla tacksam!

Och hade han haft peruk skulle
den ha brunnit upp direkt!

I menstider kan han fetglömma
att jag har mercy för fem öre.

Menstider kan få förödande
konsekvenser och förmildrande
domar både här & där!!!

Och betalar han inte tillbaka
mina pengar OMGÅENDE,så
ska jag med glädje gå vidare.

Så långt det bara krävs och
han kommer ångra att han
ens slog mitt telefonnummer
den där kvällen.

Och har han det inte hett
om örona nu,så lär han få
dom svedda inom kort!

GAH!!!!!!!!!!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0