Ni trodde väl inte...

...att jag gått och lagt mej!

Nähäerå,jag sitter lite på
ballen och lite vid Tv´n,
dricker lite juice,pimplar
lite kaffe och pratar lite i
luren när det ringer.

"Små varelser" och annat
trevligt folk har det varit
i andra änden.

Umgås med "the love of my life".
FÖRSTÅS.

Fixar lite inför imorr´n.

Det är kalasdax igen nämlich.
(och på söndag)

Ska bli very trevlich bara man
kommer dit.

Men att sitta i en bil när det
är typ tvåhundrafemtio grader
och solen gassar rakt ner i knät
är ju ingen höjdare precis.

Såna da´r SKA man befinna
sej i en båt,med närhet att
åtminstone doppa fötterna
i det svalkande vattnet.

Nöden har dock ingen lag,och
jag kan ju inte göra lillsnörpan
som ska fylla 2 år besviken med
att utebli.

En riktig "bästefaster" ser till
att fira rejält.
(bästefarbror oxå förstås)

Nu ska här slås in paket och
invänta John Blund.

Godnatten då´rå!


UPDATE:Jag är ju för fan "BÄSTEMOSTER" och
INGENTING annat!(& morbror förstås)
Värmen gör saker i pallet som pallet inte
pallar med tydligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0