När man ändå håller på...

...kan man ju lika gärna
fortsätta spy galla över
rådande väderförhållande.

Rättare sagt,det är ju fan
inget väder alls!

I min värld ska det BARA
vara SOLSKEN.

Och varmt.
Och underbart.
Och alldeles,alldeles
ljuvligt fantastiskt.

Nu vill man ju fan bara
gå och lägga sej.

Men det hjälper ju inte
ett skit det heller.

Om man inte sover i
sisådär 700 år och blir
väckt av värsta hånglet.

Att det står en PRINS och
slickar en runt munnen
och klappar lite lätt på
den helt perfekta kroppen.

Visst ja,jag har ju fan redan
en prins.

MIN PRINS!

Där sprack det oxå!

Eller det va väl bra när
jag tänker efter,hade ju
varit jobbigt nog att vakna
om 700 år och inte fattat ett
skit av den tekniska utvecklingen.

OK!

Jag får nöja mej med en stor
mugg kaffe och samtidigt kan
jag passa på att kniiipa lite.

"Lightmotion" för oss som
VET att underhålla underredet!

Fem,sex,sju-på med bryggar´n NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0