Någorlunda undantag!

Foppa tofflor!

Det är fanimej bland det
det fulaste som finns.

Och naturligtvis är det
bland det skönaste som
finns att stoppa fötterna i.

Är inte det jävligt typiskt.

VA!

Man känner sej som en
nörd när man tar dom på
sej,och samtidigt känns det
som "ett halvt" att gå i dom.

Inget som skaver och inga
sömmar som river upp
stora köttsår.

Nackdelen i allt det sköna
är väl att man blir jävligt
varm om fötterna.

Så varm att man skulle
kunna odla kantareller
i dom,eller varför inte
shiitakesvamp!

Men vafan!

Jag använder mina hemma.
Enbart.

Att nån skulle se mej i
affären eller nån annanstans
iförd Foppisar,vore lika
otänkbart som att min gamla
granne INTE skulle ha sina
på sej.

Överallt typ!

Fast även om man (läs:jag)
bara har mina hemma,så
behöver man ju nödvändigtvis
inte sjava omkring i allra
fulaste,sunkigaste tofflorna.

Jag har avancerat till lyxvarianten!


Lite Blingbling och allt blir jävligt mycket trevligare.
Det fula blir lixom mindre fult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0