Lörda´ lörda´ lördaaaa´

Så jäla fresh man kan
känna sej då.

Som en nyponros ungefär.
Men utan taggar.

Fresh ända uti fingerspetsarna
och ner till tånaglarna och
däremellan en helt fantastiskt
gyllenbrun mage som bara ropar:
"Ge mej mitt svarta guld,jag är
så fin och huld"....

Vafan får jag allt ifrån?
Livlig fantasi....är det då
jävlar inte alls.

Rena rama sanningen.
Är vad det är!

Jag mår som en fuckingqueen.

PRECIS som jag förtjänar.

Och just därför ska jag bjuda
älsklingen på fm fika på annan
ort en liten bit bort.
(fast det vet han inte än)

Bara för att han är min.

Så han fattar hur jävla lycklig
han verkligen är som har mej!

Så han riktigt,riktigt fattar att
han dragit högsta vinsten in
the "lottery of love".
(Han har förvisso aldrig tvivlat-
men ändå!)

Men mest för att jag ÄLSKAR´N!

Ja Gud va jag älskar den karl´n.
(läs:Lammkotletten)

Ha en mysig lördag!
(Alla ni halvfreshingar)



Typ såhär fast lite mer åt nyponhållet!
Men på ett rött sätt,som kärlek.
R I K T I G kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0