Korvstroganoff vs hjärnsmälta

Jag vet fan inte vilket
som är värst.

Att inte vilja laga mat,
eller att inte kunna lag
mat fastän det ligger en
hel jävla falukorvsring
i kylen som inget hellre
vill än att lagas till och
fetta ner nån stackars
krake med ytterligare
bukfett som resultat.

Jag vet fan inte!

Iof äter jag inte själv
falukorv,och iof så va
det "Falukorvens dag"
i torsdags.

Idag är det för helvete
måndag igen.

Nu är det snart överhettning
i mellersta hjärnhalvan.

Det går lika bra med Turkisk
yoghurt tror jag nog.
Turkisk yoghurt med grekisk
farbror på förpackningen,eller
om det va tvärt om.

Jag skiter i vilket oxå.
Egentligen.

Fast måste jag välja så
föredrar jag nog grekiskt.

Dom har souvlaki & moussaka
på Menyn oxå.

Yoghurt får det bli.

Då kan jag badda pannan
oxå och hålla "hjärnsmältan"
i schack!


Falu går "fetbort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0