Jag visste det!

Vaknar man som jag,fresh
som en nyponros kan det
ju fan inte bli annat än bra
väder-HELA DA´N.

Som utlovat bjöd jag min
tilltänkta på fika.
(när han nu får tummen ur!)

Men iaf,först va jag tvungen
att inhandla mönsterpapper.

Nån smart en(läs:jag)har
tydligen gått och gömt det
andra på nåt safe place.

Fråga mej inte var bara!
Det är lögn i helvete att
hitta rullen.

Och när vi kom tillbaka tittade
"Stora" & hennes N in på fika.

Eller egentligen va det bara
"Stora" & jag som drack,för
grabbarna stack på en liten
fisketur istället.

Jaa,och nu har jag fixat till
kvällsmaten så den är bara
att skjutsa in lite fränt i ugnen
när hungern sätter in.

Fifan vad jag styr hela tiden!


Naturligtjävlavis lyckades vi tajma broöppning,så det
va bara att köa ett tag!


Mönsterpappersköp-saturdaymission!


Såhär glad kan man se ut när man varit i tygaffären.
(faktum är att jag fick med en bit tyg oxå)


Han blev så jävla glad när jag bjöd på kaffe med våffla att
han sa: "Ska vi slå till???"
Fast han kan ha sagt: "Jag vill ha en till" eller nåt sånt!


Själv fick jag en muffins fast jag hade beställt
en biskvi,men
dom va tydligen slut!
Men kaffet va dögott!


Säkerhet framför allt!

För det vet ju varenda en,att har man inte flytväst
så ska man fan inte va på sjön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0