Inget Bindefeldtande här precis!

Verkar ju fan inte bli
nåt party här inatt.

Inte ens skitungarna
på sina moppar är ute.

Och då är det jävligt
illa kan jag säja!

Stendött va ordet.

Nä,det är väl bara att
förbereda sej inför 3
timmars Tv tittande.

Minst!

Just det,jag har lånat
farsans gamla skitboxer
sålänge,och den gamla
skrutten funkar.

SO FAR!
(det har gått 1 timme typ)

Peppar,peppar ta i trä!

Tvi,tvi över högra axeln
med en nypa salt i högra
bakfickan och fjorton
tummar hårt hållna.

Nu ska vi väl hoppas att
kanalerna håller sej i schack
tills jag slumrar in framåt
morronkvisten eller så.

Fyra,fem sex-
idag har jag köpt
Waferskex!

Bara för att lillsis sa att
dom va goda.

Fast jag vet att dom inte
kommer ätas upp.

Men paketet va fränt!

Så jävla dumlurad va jag
som konsument idag!

Hej PUCKO!

(Jag kan ju alltid bjuda andra på dom!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0