In the heat of the night

Nämen hoppsan!

Det va väl skojsigt att
inte jag kommit i säng
fastän klockan är en
bit över midnatt.

Här sitter jag med nattkaffet
och ler med hela fejset.

Termos-check.
Mackor bredda-check.
Dricka på kylning-check.
Grill-check.
Mat-check.
Flytvästar-check.
Lördagsgodis-check.
Allt klart-nästan,typ check.

Funderar lite på om man
verkligen behöver solkräm
med sej imorr´n,eller om
det går lika bra med rapsolja
eller så...

Skojja bah.

På älsklingens solkräm med
faktor 5,har jag ritat dit en
nolla bakom!

Och varje gång undrar han
varför nackhåren är bortsvedda
trots att han använt solfaktor 50.

Skojja igen,klart jag inte skulle
göra så mot darlingen min.

ALDRIG!
Någonsin.

Näerå,
det är ingen fara med honom.

Han använder faktor 6!

Hej & hå vad jag inte är
trött än.

Fastän jag vet att klockan
ringer om nåra timmar.

Men vafan:

I can rest when I´m dead.

Och nu har fåglarna börjat
sjunga utanför oxå.

Och inte 17 kan man sova då!
Jag måste åtminstone lyssna på
nåra refränger innan mitt dygn
sjunger på sista versen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0