Det va jag som valde

Många resor har jag varit på.

Och många är hotellen
där man spenderat sina
semestrar.

Det är fan inte lätt att välja
när man sitter där hemma
och velar fram & tillbaka.

Vissa hotell vill man lixom
bara stoppa in och göra om.

Medans andra är så perfekta
dom bara kan bli.

Lite lotteri över det hela.
Ibland vinner man och
ibland vinner man bara pytte!

Den här gången fick jag till
det minsann.

Vi bor på ett litet familjeägt
hotell,som bevarat den gamla
charmen och där man är du
och jag och vi med mamman & sonen.
(pappan har vi inte träffat än)

Igår t.ex,då satt vi på balkongen
och pratade i nästan två timmar
med dom.

Jag börjar känna mej lite halvgrekisk.
(IGEN)

Man kanske skulle slå till här!

"Mitt stora feta grekiska bröllop"
(med swedish touch!)


Han pysslar vid sitt hotell och gör fint


Och så hans underbara mamma


"That´s my son"


Fråga mej inte vad det är för sort,men jag tror att
det är nån slags "turfisk"!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0