Vem fan har sagt att det är lätt,eller rättvist???

Det är fan inte lätt
att va människa jämt.

Säkert inte djur heller
för den delen.

Alla har vi väl våra
problem.

Lite nu & då.

Vissa jävligt ofta.

Ofta pga puckon!

Det behöver nödvändigtvis
inte va en själv som orsakar
problemen och all jävlighet.

Ibland kommer skiten
typ som ett "brev på posten".

Brev som man vill stoppa
tillbaka i avsändarens/arnas
brevlådor.

Gärna med en stor hög
illaluktande skit så dom
hajjar grejen.

Sen finns det TYVÄRR
problem som aldrig tycks
ta slut.

Som en dålig fucking såpa.

Hal som fan och med
manus skrivet av nån
med totalt avsaknad
av IQ.

Så kom inte och tala
om för mej vad problem är!

Det vet jag nog fan
efter alla år i orkanens öga!

MEN.

Det som inte dödar en,
det härdar en!

Och jag är av förbannat
segt virke.

Ungefär som en såndär
leksak med rund botten,
som ställer sej upp.

HELA TIDEN!

I´m so strong.

Och jag VET att jag en
vacker dag(eller regnig)
kommer sitta här och
skratta oavbrutet.

Och le.

Och så ska jag
upprepa mitt mantra:

"VAD VAR DET JAG SA?"
"VAD VAR DET JAG SA?"
"VAD-VAR-DET-JAG-SA???????"






& TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0