"Svart städhjälp"...

Jag lovar,det ÄR nåt
i den där äckliga
drycken "Stora" sörplar
i sej.

Värsta städdillet
får man tydligen.

Det är ju skitbra!

Själv tänker jag inte
ta så mycket som
en droppe.

Verkar ju jävligt
onödigt när hon
ändå är i farten!

Och förresten behöver
jag inte gå på diet.
Jag har så jävla perfekt kropp!
(liten överdrift bara!)


Städa,städa,städa....jag dricker kaffe.FÖRSTÅS!


Våttorka!
5 kr/tim får hon...det är smärtgränsen för
vad jag klarar!


Själv tog jag en promenad!(nästan iaf...)


Kommentarer
Postat av: U

Kan man få låna henne ett par dagar. Ska be mina barn o gå på denna diet. Tror dessvärre inte att de hjälper. Suck!!

2010-01-13 @ 13:36:06
Postat av: Majso svarar:

Jag skickar bort henne!

Fixa nåra extra påsar,så städar hon säkert bilarna oxå =D

Kram <3

2010-01-13 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0